tja tja <3

Allt e skit just nu..
E typ deppad idag..
Det var länge sen jag skrev nånting så jag får väl berätta nu vad som hände i tisdags ..
Jag skulle träffa Paula uppe vid plattan halv 5,men pendeltåg var typ lite sen så när jag kom till centralen så va de redan 15 i. Jag hade bråttom så jag tog snabbaste vägen upp,då menar jag att jag gick genom tunnelbanan,där tåget mot Norsborg går. När jag var nästan vid rulltrappan såg jag en på spåret.. han fixade nånting med sin mobil..
När de stog att tbana skulle komma om 2 minuter då började alla ba skynda o typ gå upp..
Men han lyssnade inte.. sen va de 1 minut.. Alla började skrika o fick värsta panik.. alla kom fram till kanten för att hjälpa honom upp.. O då kollar han åt höger,o alla ser tunnelbanans lampor.. o han dog... Han hann inte up.. o jag såg allt.. bara en månad efter de som hände med krzysiek... allt e verkligen skit nu.. Har inte sovit nu på nästan 3 nätter.. sov lite iaf idag.. men jag skriver mer på kvällen <3
m

Kommentarer
Postat av: Emilia Andersson

sv: okej :) tack.

2010-02-13 @ 13:24:18
URL: http://eilaemilia.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

Fyfan va hemskt!

Nu vet jag inte vad som hände krzysiek... men det låter verkligen hemskt. Ingen borde få se sådant :(

2010-02-13 @ 13:28:04
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0