Hej :)

Jag tänkte skriva lite om en sak som gör mig riktig förbannad..
Utseende!
Verkligen!
Vrf tycker alla att de e bäst att ha storleken 32 och va small som en pinne?
Jag vet själv hur jobbigt det är att vara tjock..
För ett år sen hade jag 50 i storleken,fast jag kämpade och har 40 nu..
O jag tycker att de e jätte bra,och många av mina kompisar ( kill kompisar menar jag)) tycker att det e mycket snyggare än 32..
Så om nån tycker att jag e tjock då e det deras problem inte mitt,för att jag trivs med min kropp!
De e kanske inte sexigt men jag bryr mig inte! Jag vill va helst tjockare än att gå runt o bry mig om vad ska jag äta bara för att inte gå upp i vikt!
Så bry er inte om mig o  min kropp!
/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0