Trevligt ;d

Dagen har varit skiit bra ;d
Skolan först :)
Skriftuppgift på 4 sidor *stolt* =)
Nu kom jag på att vi skulle göra en mapp tills på onsdag till tekniken :P
Jaa ;d man får väl göra det imorgon :)
Imorgon är det Alhagen med klassen som gäller ! Jupiii! ;d
Om vi ska ha klassresa nästa vecka på torsdag/fredag! Vi ska tältaa! :D
( även om det e minus temperatur ute ;) )
Jag var nyss på Ica o köpte lite godis o juice tills imorgon :)
( vi ska ju fika där xDD)
Jag skriver imorgon hur det gick med att plocka upp o kolla på massa insekter :P Haha <3
Jag tycker verkligen synd om att det är sista året med 9A i Vansta :(
Kommer säkert sakna alla sen,även om det var inte så bra i 7:an & 8:an.. <3
Kolla gärna i  http://forortsgrabbarna.blogg.se/ :)
Sov gott allihopa,puss&kram <33

me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0