God dag

Fan va jag e trött på livet..
Låter konstigt när jag säger det, jag som e alltid glad o trevligt..
Men hur ska man klara sig om alla e falska ?
Ja,nästan alla..
Jag vet att jag kan lita bara på några personer men när man blev sviken så många gg så de e svårt att lita på ngn..
Vad e de som gör oss till de vi e?
De e inte utseendet iaf..
Så vrf alla bryr sig om de så mycket?
Jag bryr mig inte om det,för att jag vet att det gör mig inte till en bättre person.. Så fuck you! Säg vad du vill! Jag bryr mig ej!

(Kan inte gråta längre,har tagit slut på tårar..)
(Kan inte lita på dig,eller på mig själv..)
(Jag vill inte somna,för att jag hatar att vakna..)

En bild på mig för 1,5 år sen.
O en bild på mig nu.
Kanske nu ser ni hur jag har kämpat för allt..
Tänk bara hur det känns när ni skiter i mig,när ni snakca rkit om mig och när ni kallar mig för allt möjligt.
dåy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0